nazlinazli59 Merhabalar ben 17 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolümüz vardı 63 kiloyla hamile kalmıştım şuan 65 kiloyum, bebişte 174gram. Sizde durumlar nasıl çevremdekiler çok az kilo almışsın dedikçe kafama takıldı 🙈
edkrcy nazlinazli59 Bende 15 haftalığım 1 kilo anca almışımdır sizde de bulantı ve kusma fazlaysa ondan olabilir
Tugceee95 nazlinazli59 16+2 yim bebiş 165 grm bende 40 ile kaldım suan 44 kiloyum🙈 zayıf oldugum için doktorum sınır koymadı😅
Gulsennnnnnnnn nazlinazli59 17 haftalık hamileyim bende🧚🏻♀️ 44 kilo ile hamile kaldım 4,5 kilo aldim. Zayıflar daha cok kilo alıyordur belki 🫣. 14 haftalikken bebiş 90 gramdı
Emineramazan nazlinazli59 canm o dönemler de bnde öyleydim ama sonrasında alıyorsun kiloyu 27 haftalık 6 kilo aldm 🤭🤗
Melinayinannesi Bende 16 haftaligim bebis 161 gram bende 1 kilo almisim sadece ama bebegin gelisimi iyi bence dert etmeyin sonrasinda alcaz zaten 🙈
ddilaraas Haftamdayım 60 ile hamiş kaldım hala kilo almadım. Hafta sonu detaylıya gidicem ins bebisin kilosu falan iyidir 🐣
Gulsennnnnnnnn nazlinazli59 aaa birdeee boşverin cevrenizdekileri, ağzı olan herkes konuşuyor 🤨 siz hamileliginizin keyfini çıkarın 🌿
Gunyuzu 18+5 im 63 ile hamile kaldım ilk 3 ayda 60a düştüm en son 16.haftada kontrolüm vardı 62 kilo olmuşum bebiş de 200 gr dedi doktor 🌸🌸