Kızlar merhaba, dün büyük abdestimde biraz zorlandım sonra dışarı çıktım eve geldik çamaşırımda kahverengi lekelenme vardı çok korktum vajinadan mı makattan mı bilemedim sürekli genital bölgemi silmeye kontrol etmeye başladım o bölgem tahriş oldı galiba peçeteye minicik kan geldi ben zaten pimpirikliyim bugün doktora gittim bebeğimin iyi olduğunu kalp atışını dinledik kanama göremedi çok pimpiriklisin dedi şuanda zaten kanama felan yok ben çok evhamlıyım bu huyumu bir türlü bırakamıyorum bana bir tavsiye verebilir misiniz