Esmerveee İki gündür bebek hareketlerim yok gibi çok hafif :( İdrar yolu enfeksiyonum var antibiyotik kullanıyorum bu hafta etkiler mi acaba korkuyorum 😥
Edadeniz Esmerveee bizde bu gece 36+0 oluyoruz.bnm bebeğiminde hafifledi..inşallah yerleri daraldığı içindir,salı günü dr randevum..
Mells Esmerveee bence doktorunuza bir sorun muane olun içiniz rahat etsin. Evham yapmayın Ama ihmalkarlık olmaması için (kordon) bir baktırın rahatlayın :) İnşallah vaktinde sağlıkla elinize alırsınız.
Esmerveee Edadeniz benim de Perşembe ama korkuyor insan ya Allah sağlık sıhhat versin biz evham yapıyoruzdur inşaallah
Neroizm Edadeniz 35+0 dayim benimki simdiden cok hareketsizlesti. Hareketlerini duymak icin buyuk caba harciyorum resmen.
Edadeniz Gul_hamad kasılma da oluyo ama çok nadir günde bir iki kere..ama hareketleri zayıf geçen haftalara göre..dün sırf bu yüzden uyuyamadım..38 bitmeye yakın sezeryan olucam çok az kaldı 14 gün kadar..ilk gebeliğim sezeryandı umarım sağlıkla kucaklarız.
Esmerveee Edadeniz Gul_hamad Benin kasılmalar da azaldı toplanma olmuyor pek bende ama hareketleri var çok yavaş😿
Edadeniz Esmerveee aynı hareket var ama dışardan zor belli belirsiz..belki bu konuda fikri olan doğum yapmş ark bizi bilgilendrir
Gul_hamad Esmerveee bende surekli kasılma,toplanma sözkonusu. Doktor 1 sm aciklik dedi ama bende tık yok
Edadeniz Canisi44 38+4 39.haftanızın içinde oluyosunuz hatta 3 gün bekleseniz 39 bitmiş 40.haftaya girmiş olursunuz
Esmerveee Mells kordon olsa hiç hareket olma sanki Allah korusun benim yine günde bir iki oluyor şükür amin cnm inşaallah
Ecrindemet 36+2yim.27.haftadan beri cok hareketli masAllah.Bugunlerdede bende sanki hamile degilim gibi hissediyorum.Ama benimki hareket yonunden iyi.2 gun once kontrolde doktor hareketleri nasil diye sordu.Bence bu haftalarda normal azalma olmasi .