16 Aralık’ta 1. Doz tetanoz aşısı olmuştum çıkan haberlerden sonra 2. Dozu olsammı diye kararsızım sizler olacak mısınız ? Doktorum tetanoz aşısını önerdiği için yaptırmıştım bir yan etki görmedim ama aşılar toplatıldı diye açıklamadan sonra tereddütte kaldım