7-11 ocak arası regl oldum normalde yoğun olur bu ay o kadar çok yoğun olmadı ilk 2 gün kahverengi 3. Gün kırmızı 4. Gün ise kahverengi olarak devam etti 1 haftadır falan da göğüs uçlarımın koyulaştığını fark ettim sizce neden olabilir aynı durumu yaşayan var mı