Kızlar gördüğüm kadarıyla doğum sonrasında koltuk şeklinde olan puset ile taşınıyor bebek . Araştırıyorum bazıları çok dik gözüküyor görsellerde . Sanki yenidoğan bi bebek için çok uygun değil gibi geldi baktıklarım . Birde bebek çantasına çantalarını gördüm kullanışlı mı sizce ? Doğuma götürmek için dizin tercih ettiğiniz hangisi ve markası nedir