Hmde Canım genel olarak dinleniyorum eğilip kalkmıyorum çok fazla tuvalet için kalkıp evde turluyorum biraz kabız olmamaya dikkat ediyorum ilaçlarımı ignelerimi düzenli kullanıyorum duşumu da transferden 3 gün sonra hızlıca girip çıktım yemeklerimi ailem yapıp hazırlıyor birde Meryem suresi dinliyorum salavatlar çekiyorum çok şükür bugün testim silik çıktı rabbim hepimize hayırlı haberler almayı nasip etsin