Edas 37 +3 den yazıyorm 37 ye girdigin ilk 2 gün nerdeyse sürünme hareketi oldu sert hareketleri yoktu 37+3 den sonra baya hareketlendi midemin üzerinde tepiniyor ama zaten doktor öncesinde söyledi hareketleri azalacak ve gün içinde 10 kere hareketini saymanı istiyorm dedi bende sayıyorm 10 hareketş geçiyorsa sorun yok sizde öyle yapın 🥰