Ceydadefne1 canım 20 gun once bende yaya halindeyken arabanin biri tam karnimin yanindan carpti cok hizli degildi ama yere dusurdu ellerimle destek alip korudum o an ki refleksle hemen hastahane tabi cok sukur bebegim iyiydi aciklik muayenem bebegin kalp atisi nst benim ic organlar falan cok sukur temizdi. Takipte kaldim kalbini ferah tut bebegin hareketlerini kontrol et Allah in izniyle birsey olmaz inșallah 🙏🙏