Sa26 ZeyFat evet her hafta takip artık denildi ben de anlamadm bu kadar herşeyi 1 hafta geri diye söylediler en kötüsünden başlıyorlar sanırım söylemeye
ZeyFat Sa26 1 hafta gerilik bisey degil cann skma ilerlemesin iyi beslen bisey olmaz benimki 1 ay bile geriden geliyonyani
Mrvctn Sa26 hayır sadece bir hafta geriden geliyor denildiyse o geriden gelmeye uyumlu mu diye bakıyorlar sıkıntı yapılacak bir şey yok merak etmeyin
OzgeSrc Sa26 biraz abartmişlar 1 hafta geriligi bi cok doktor kaile bile almiyor hic kendinizi bostan yere uzmeyin lutfen 🌸 biraz skı beslenmeyle o fark kapanir. Suan 37+2 im 2 -3 hafta gerilik var bebegimde inan cok zayif ama artik takmiyorum
Sa26 OzgeSrc evet belkide risk alamamk için herşeyi başta söyleyip yolladılar inanın öyle yapmaya çalışıyorum bakalım 1 şubatta başlıyor yakından takip hayıelsısyla atlatırım 🙏🤲🏻