Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde omepa kullanıyordum bu ikinci hamileliğim bunda da onu kullandım 3 günde 1 şimdi bitince doktorum bana vifolic verdi ancak içinde folik asit var bir önceki hamileliğimde doktorum 3. Aydan sonra folik asite gerek yok demişti siz neler kullanıyorsunuz omepaya mı devam etsem ?