Fatunsal33 Kızlar bebeğim iki hafta önde gidiyor haftasına göre kafası büyük eğer daha çok büyürse normal doğum olamaz dedi doktor bu durumu yaşayanlar var mı 🙏
Duygumut Fatunsal33 kaç haftalıksınız? Şeker testi yaptırdınız mı? benim göbek bölgesi önden gidsiyordu şekerim varmı diyet yapıyorum biraz dengelendi
Sibelemreemre Fatunsal33 benim 1 buçuk hafta önden gidiyormuş çarşamba günü şeker testi yapılacak doktorum düzgün beslenmeye bak dedi hamur meyve tatlı çok tuketmemeye bak dedi bakalim nolcak
kuzeymomsss Fatunsal33 2 2.5 hafta önden gidiyordu oğlum. 37 haftalık doğdu kafa çapı 36 cmydi, doktorum normal olsaydı çok zorlanırdın demişti
humeyraa01 Fatunsal33 bizimki de 1.5 2 hafta önden gidiyor aynı şeyi söyledi doktorumuz. Bekliyoruz bakalım sonuç ne olacak. 🤷
ballikedii Kızlar merak ediyorum neye göre önden gidiyor yediklerimiz içtiklermizden mi kaynaklı kı oluyor bu benim tam haftasına göre gidiyor daha zaten erken ama arkadaşım benim zamanlarımdayken hep 2 hafta önceydi herşeyi anlamıyorum bende