Esmerim_2727 Kızlar 30 haftalık olduk şimdiye kadar yoktu cuma günü kan verdim 6.38 cikti yüksek çıktı cocukta sorun olur diyorlar başına gelen oldumu
berceste5155 Esmerim_2727 korkma canım ilaçlarını kullanırsan allahın izniyle bir şey olmaz benin en başta yüksek çıkmıştı doğuma kadar ilaç kullandım çok şükür kızıma bir zararı olmadı
Merveneg Esmerim_2727 benim kayınvalidrm hamileliğin başından beri hiç ilaç içmemiş karşıymış ilaca 😃 sadece erken doğum yapmış allah bilir kaça yükselmişti. Gayet sağlıklı oğlu.
Merve7 Esmerim_2727 canım çocuk için ilaçlarını aksatma. Hatta emzirmeyi kesene kadar doktor takibinde dozunu ayarlayıp ilaca devam et. Benim çok iyiydi doktor o şekilde yaptık ilk bebeğim de
Sinem4488 Bende smdı yazacaktım ben yenı hamıleyım daha ama yuksek cıkmıs doktor sabah tekrar gıtmemı soyledı ılk hamileligimdede cıkmıstı ama cocugumu kaybetmıstm smdıde korkuyorum ya hergun bı sorun cıkıyor neyle sınanıyorum
piiremsesinannesiii Sinem4488 korkma inşallah rabbim korur hamileliğimin başından beri yüksek tiroidim düşmüyor ama rabbim korur inşallah üzülme stres olma
Esmerim_2727 @Merveneg Bende ilac kullanmiyom ya ama bugün itibariyle düzenli icecem Bende yenicikti zaten geçen ay tahlilde çıkmadı birsey
Merveneg Esmerim_2727 onun ilk ayında çıkmış. Benimde ilk ayımda çıktı. Devamlı ilaç içiyorum. Ve 2 kerde olması gereken değer 3 lerde hep. Bişe olmaz inşallah sakın endişelenme. Sağlıkla kucağımıza alırız çocuklarımızı inşallah
Crescent96 Çoğu kişide oluyor benim ilk gebeliğimdede olmuştu şimdide var her gün aç karnına sabah ilaç kullanıyorum 1 saat sonrada kahvaltımı ediyorum.. Düzenli kullanırsan bebişe hiçbir zararı olmaz 😌
mucizem___ Esmerim_2727 benim de öyle hap kullanıyorum bebekte zeka gelişiminde sorun oluyor demişti doktorum yemekten 30 dk önce minik bir hap atıyorum günde bir defa size de yazmışlardır büyük ihtimalle
Mhtpflz Esmerim_2727 hayır canım benim 7 çıktı dahililiye gittim ilaç verdi kadın doğum doktoru düşer dedi kullan ilacı 4 şubatta kontrol var sorun olmaz dedi doktorlar