Narinsuu inanın bu konuda hiç bilgim yok yukseklik mi dusuklük mu kotu. Sadece sanki geç öğrendim. 15 haftalık hamilelikte 1 kez kan tahlili yapıldı .ilk hamileliğim herkes her ay kan verirken ben hiç vermedim doktorum hiç istemedi.. bu durum kaç ay devam etmiş oldu, en cokta bu korkutuyo beni zarar gordu mü bu durumdan bebegım 😔