enizPehlivan allah sendende razı olsun bende 11. Haftadayım 2 li test yaptırıcaktım arkadaşımın uyarmasıyla vazgeçtim çoğunda yanlış çıkma ihtimali oluyormuş yok yere strese girme dedi zaten detaylı ultrasonda bişe çıkarsa müdahale etme şanslarıda olabiliyomuş bende dedim gelen Allahtandır varsada bişey yapacak bişey yok imtihandır ama neye inanır düşünürsen o olur hiç içini karartma olurmu kuzum kendinede dikkat et