Aspenya44 Merhaba kızlar 17. Haftadan selamlar . 3. Kizcem geliyormuş Rabbime dua ettim hayırlı ise dedim olmadı demekki hayırlısı buymuş . Sağlıklarına bin şükür elhamdülillah 🤲
3kuzuAnnesiyim Aspenya44 gel bacım hoş geldin aramıza:) 2. Var 3. De beklıorum :) bız cennetlıgız Allahın izni ve müjdesıyle ınsallah :)
kbra19 Aspenya44 bende şifrenin 3. Kızım geliyormuş Rabbim hayırlı kul olarak yetiştirmeyide nasip etsin 🌼