Kızlar 36+4 günlük gebeyim bugün nstde düzenli sancılarım çıktı doktor açılmaya baktı fakat açılma yoktu akşam bir daha gel nstye bağlayalım dedi, durumu yaşayan var mı nstde düzenli sancı çıkınca doğum ne zaman gerçekleşiyor birde suyunda azalma var dedi cevaplarsanız sevinirim