yanealakanealakaa kızlar az önce böyle sümüksü pembemsi bi sıvı gördüm bu nisan mı oluyor, daha erken değil mi bunun için sabah da çok hafif kasıklarımda ağrı vardı
Minigim38 yanealakanealakaa benim nisanim sarimtırak yeşil gibiydi 38+2 de sezaryen doğum yaptim 36. Haftalarda gelmişti. Bazen Nisan gelmiş bile olsa doğum başlamıyor
Mello29 yanealakanealakaa Doktorunuza görünuun aciklik ve yumusamaya baksın bir de nst ceksin kasilma yasadiysaniz nisan olabilir ama merak etmeyin benim 3 haftadir ara ara ve az hep geliyor daha dogurmadim 33.haftadayim