Mineklc Ben 5+3 üm kasık ağrılarım var ufak ufak.Onun dışında bu sabah hafif bir mide bulantım oldu sonra geçti.Sizde belirtiler nedir ?
mercimekkkannesi Mineklc ben de öğreneli 5 gün oldu son adet tarihime göre 5+5 şuan ama henüz doktora gitmedim daha küçüktür diye 2 hafta sabredip sonra gitmeyi planlıyorum 😅
ByzzS Mineklc ben de bir hafta önce öğrendim adetimin 4. Gününde beta 110 çıktı bir daha tahlil yaptırmadım da ne kadarlık bilmiyorum ama kaşık ağrılarım oluyor ara ara. Yarın doktora gideceğim kaç haftalıktır sizce
Humam Benimde kasıklarimda belimde ağrılarım var bulantı da başladı 6 haftalığız şuan kese var ama daha bebek görünmedi
FatmaErdur 5+0 Çarşamba günü doktora gidicem mide bulantım uyku hali ve halsizlik çok. Sürekli yatıyorum
Mineklc FatmaErdur bende sürekli yatıyorum ama uyuduğum söylenemez.Heyecandanmı yoksa hormonlardanmı bilmiyorum ama o kadar uykum var hissedip uyuyamamak bir garip
Esengul06 Ben de 6 +4 Haftadayım bir haftadır midemin yanmasından duramıyorum halsizlik uyku hali ama gece uyuyamıyorum va altüst oldum alışmaya çalışıyorum 🥹
mercimekkkannesi Mineklc çok zooor ama doğum poliçesi yaptırdım 10 muayene var şimdi gitsem iki hafta sonra çağıracak sonra ayda bir hiç bi türlü yetmeyecek ama elimden geldiğince az harcayarak devam etmeye çalışcam
Mineklc ByzzS ben hiç betadan anlamıyorum xanım ya.Ben gittiğimde 4+3 dü sanırım yada 2 işte öyle bişeydi beta 1407 çıkmıştı.Bi daha kan vermedim.
Mineklc Shamaa Mavikelebek34 doktor 20 hf lık olana kadar 1 kilo bile istemiyorum dedi ama bende 1 kg aldım şuan.