kizbebekannesii Arkadaşlar merhaba dün tavuk yapmıştım bugün akşam da yedik ama tadı hani bi gün sonra birAz değişir ya öyleydi ben de o yüzden çok korktum kusturdum kendimi. Baya bi kustum yani. Acaba zehirlenir miyim veya zehirlenirsem bebeğe zarar verir mi ? 1 saat oldu yiyeli hemen çıkardım herhangi bi ağrı veya bulantım da yok
Ezgi14 kizbebekannesii zehirlenme durumu olduysa 6-8 saat icinde etki eder bulanti kusma ve ishal seklinde. Zehirlenip zehirlenmediginizi kimse soyleyemez. Tavuk bozuk mu degil mi bilemeyiz😏
kizbebekannesii Miss aynen canım ben de bir günde bozulmaz diye düşünüyorum da yani biraz baharat vardı ama cok degıl bıde bakıyorum kalanına kokmuyor da sadece ertesigün tadında bi tuhaflık olur ya oyleydı endıse ettım hamıleyım dıye normalde onemsemem
Miss kizbebekannesii bi sorun olacağını sanmıyorum canım 3gün beklemiş olsa tavuk kokardı eksi olurdu bebeğin gayet iyidir canım merak etme rahat ol😉