Ipekeski Merhaba arkadaşlar adetim 1 hafta geçti bugün doktora gittim ulturasonda hiç bisey gözükmedi kan ve idrar verdim sonuçları bekliyorum böyle olup hamile olan var mıdır?
Halimekinali123 Ipekeski kan testisni bekle canm bisey demek cok zor oylede gecebilir belkide vardir o yuzdende gecebilir bilemeyizki
QBuse1123 Ipekeski adetin bir hafta geçmiş ama ultrasonda görünmez zaten ben 5+5 oldum beta değerim 1500 lerce daha bugün göründü