Kalbiimde2can Eymenslm Doktorun dedigini diyemem simdi baska tahminleride almak istiyorum özelden yazcam sana doktorun tahminini🙈🤣
Deniz48 Kalbiimde2can erkek kesesi genelde fasulye biçiminde oluyormuş.kız kesesi de yuvarlak oluyormus.internette gormustum.hatta buradada bikac kisi oyle yorum yapınca bende oyle dusunerek bu cevabi verdim🤣
Kalbiimde2can Deniz48 Demekki dogruymuss🤣 tabi net bisey demedi 5 hafta sonra bidahaki randevum ozamanda insallah netlesir🤭♥️
Deniz48 Kalbiimde2can ne kadar doğru bilmiyorum.hatta forumdada vardı birileri, öyle yorumlar yapmışlardı ama😊tutan var ama tutmayanda var.en önemlisi sağlıkla gelsin bebişlerimiz
Kalbiimde2can Deniz48 Aynen öyle canim hayirlisi neyse o olsun insallah saglikli olsunlarda gerisi önemli degil 🤲🏻💙🧿