Cansufurkan Kızlar Perşembe günü özel hastanede anestezili rahim filmi çektircem bugün gidip gün aldık aşırı korkuyorum hiç anestezi almadım anestezi doktorunun asistaniyla konuştum oda bni sinir etti korkuttu iyice tecrübelerinizi paylaşır misiniz
yenibirannis Cansufurkan kuzum çok sevindim sonunda o gün geldi demek ve anestezi almış biri alarak söylüyorum uyandginda sadece Leyla oluyosun o kadar başka hicbisi yok merk etme bebeğim 🥰🤗
minikmucizemmmmmm Cansufurkan hiçbir şey olmuyor korkma bende anestezili yaptırdım geçen sene. İğneyle uyutuyorlar. 11de girmiştim ameliyathaneye 11:30da odadaydım😊 sonrasında da ağrı vs hiçbir şey olmadı sadece üç dört gün kahverengi akıntı geldi o da normal
gl12cn34 Cansufurkan cok kısa sürüyor bende anestezili çektirmiştim Mart ayında ve uyandıktan sonra araba kullanarak işe gidip akşama kadarda çalışmıştım hiç merak etme cok basit hiçbişey anlamıyorsun
Cansufurkan yenibirannis aynn kuzum geldi ama polip aldırmak için değil polibim seninki gibi kendiliğinden kaybolmuş doktorum polip geçmişim olduğu için rahim filmi çekicek sadece teşekkür ederim insllah güzel geçer
Cansufurkan yenibirannis insllah bebeğim dua ediyorum insllah iyi geçer inşallah hiç bir.sknti.cikmaz
Cansufurkan minikmucizemmmmmm ah kuzum insllah öyle olur benimde insllah bı skntı çıkmaz insan tedirgin oluyor sonrasında antibiyotik kullandım mi kuzum
minikmucizemmmmmm Cansufurkan yok hayır kullanmadım bir hafta kadar ilişki olmadı o akıntının bitmesini bekledim zaten sonra ilişki oldu ama ben tedavi ile hamile kaldım. İnşallah senin rahim filminden sonra gebelik olur 🥰🤲🏼🤲🏼 Benim başka bir problemim vardı😊
Cansufurkan gl12cn34 sağ ol kuzum insllah benimde öyle geçer sonrasında gebelik elde edebildin.mi kuzum
gl12cn34 Cansufurkan ben çektirdiğim zaman korunuyordum yani bebek için çektirmedim tüp bebek sürecindeydim o dönem ama çektirip hamile kalan cok kişiyi duydum
kckfalmily Cansufurkan ben cektirdikten sonra 1 ay adet gördüm sonraki ay hamile kaldım. Kistlerim vardi gebe kalamadigim icin rahim filmi önerdiler gercekten de işe yaradı insallah sizede vesile olur😇 bebisinizi alırsınız kucağınıza
twinsmom_ Cansufurkan saniyelik hiçbir şey hatırlamıyorsunuz bile ben aralıkta çekildim doktorum odaya girince anesteziyi verdiler sorduğu sorulara cevap veremeden uyumuşum uyandığımda odaya gelmiştim ailem bekliyordu çok güzeldi ilk uyanması zaten hafif sedasyon şeklinde anestezi öyle ameliyat gibi saatlerce uyanması vs olmuyor hiç korkma ve endişelenme anlamıyorsun bile hiç
Cansufurkan twinsmom_ ahh kuzum insllah elim ayağım titredi bugün gün almaya bile gittigimizde teşekkür ederim desteğin için senin filmde bir sorun çıkmadı demi kuzum çok şükür
twinsmom_ Cansufurkan yok çıkmadı çok şükür temizdi herşey şimdi aşılama yaptırdık sonucu bekliyorum inşallah sende güzel haberler alırsın temiz çıkar sonucun 🙏🏻🥰
Cansufurkan kckfalmily ayy insllah bnde hamiş kalırım yaa çok istiyorum Rabbim hayirli evlatlar nasip etsin
Papatya02 Canım korkacak bir şey yok 2 kez cekildim ben anestezili. 5 dk uyuyorsun uyanıyorsun ağır bi anestezi değil zaten ağrın falanda olmuyor
Cansufurkan Papatya02 ayy ınsllah benimde öyle geçer kuzum ilk kez anestezi Alicam bakalım nasl olcak