esmaa_umitt evet edremit devlet cok kötü, doktor 1 tane var iyi adam ama tek kalınca butun hastalar ona kalmis o yuzden biraz yogun bide ebelerde degiscekmis. Cok mecbur kalirsan burhaniye devleti bi dene ben gitmedim ama edremitten iyidir temizde. Balıkesir sehir hastanesini önerenler var büyük temiz özel hastane gibi diyolar. Körfeze gidiyorum suan normal dogum olursa orda kalcam, sezeryan olursa burhaniye yada sehir hastanesine giderim belki, dün fiyat sordum normal ve sezeryan fiyat ayni 15bin