Selam.anneler nasilsiniz?disim iltihap yapdi antibiyotik kullandim gecmedi.disciye gitdim ceksin diye hamileyken cekmiyoruz dedi.ama her gun gel ben o iltihapi ordan temizliycem dedi.2 gundur gidiyorum.boyle disime aci bi bir ilac koydu yarin yine gelndedi.isi zor ama iyilestiricem dedi.ben anlamamdim iltihapli disin tedavisi antibiyotik yada cekdirmek diyilmi.ne yapiyo bu doktor.doktor erkek kocamla gidiyorum sormaya korkuyorum doktordan.zaten geldikden sonra bana surat asiyor.basina gelen oldumu boyle bir sey.iltihapli disi tedavi etdirdinizmi hic?