minik_koala_ve_annesi sarılıkti doğduğunda baya sürdü onunla uğraştık sonra enfeksiyon kapti sonra yürüdü ve aşırı hareketli diye doktor dikişleri sıkıntıya girer dedi biraz daha büyüsün artık dedi 5 yaşında tam sıra aldık derken pandemi girdi o gün sokağa çıkma yasağı ilan edildi yine kaldı anca bu zamana şimdide sıra yoktu tatilde doluymuş hastane özel olarak eve çağırdık oldu artık 😂 hiç nasip olmadı ona hep birşeyler oldu nasip bu zmaanaymis galiba 🤷