Minikmucize_23 Kızlar açılma olması için ne yapmam gerek sizler neler yaptınız faydası oldumu 37+ 2 olduk
2022bebeki Minikmucize_23 Ahududu yaprağı çayı,pilates, bol yürüyüş,squat,yere emekleme yer silme hareketleri, sıcak suyla duş benim kabaca yaptıklarım. 1 parmak açıklığım vardi bakalim yarin ne olmuş tekrar muayenem var
Minikmucize_23 2022bebeki Pilates topu ile yapışık geziyoruz😅 2 haftadır hareketleri yapıyorum hiç açılmamış sen kaç haftaliksin
2022bebeki Minikmucize_23 39+1 oldum ben sancım yok suni ile deneyeceğiz sanırım. Evi bile yerlerde emekler gibi süpürdüm daha ne edelim size bebeler🤣