Hryhry Arkadaşlar mrb 3lu tarama testinde 279/1 d. Sendrom riskimiz çıkmış dünde ayrıntılı ultrason yaptırdım farklı hastanelerde herşey normal çıktı çok kafam karışık dr ali ipek e yönlendirdi ne yapacağım bilmiyorum
Lale19 Hryhry canım 23 haftalık hamileyim ne 2li test ne 3lu test yaptırdım çünkü yüzde yuz sonuç vermiyor. Eğer imkanım varsa detaylı ultrasona gir onlar daha net sonuç veriyor.ben öyle yaptım
Msalbyrk Hryhry üçlü de benmde riskim ckti . Detayli bidaki hafta bkalm. Icini ferah tut önemli olan detayli
arzum8683 Hryhry yok canın içini sıkma benim bir arkadaşımın bebeği hakkındada böyle sonuç çıkmıştı Allah'a şükür bi sıkıntı çıkmadı sağlıklı bir şekilde doğdu kafana takma
GamzeTopluKk Ben o testler e pek güvenmiyorum , sıkıntıli denilip çok sağlıklı doğum yapan sayısı o kadar çok ki .. içini ferah tut ve çok dua et olur mu
Hryhry Ediyorum kalbim tuhaf şekilde rahat ama ya yanılıyorsak diye düşünüyorum ya öyleyse şu aldırmayı önerdiler yok dedim buna hazır miyim bilmiyorum