Merve68681 Kızlar 22 haftalık gebeyim sabah 5 ten beri adet olacakmışım gibi ağrı var karnımda bu neden oluyor normal mi sizce ve çok korkutuyor
MadameHappy34 Merve68681 Yattığınız pozisyon sırt üstümüydü? Bebek büyüyor karnınız rahminiz genişliyor canım zaten şuan çocuk 400-600 gram arası büyük ihtimal bende o haftalar da bel ağrısı ve şişkinlik hissi oluyordu.
Miracnammesi- Kızlar bende 20 haftalığım dünden beri vajinamda agrı var batma gibi bir his sancı bel agrısı yok sadece aşabıdan agrı var batma gibi normal mi acaba
Dilek_60 Miracnammesi- bende 22 haftaliğım vajina ağrısı bende de çok oluyor kasık ağrısı da oluyor daha erken degilmi bu aylarda neden oluyor diye düşünüyorum hep
Miracnammesi- 18 hastalıkken benim rahim boyu 30 mm çıkılmıştı ğrogestan kulanıyorum uzun zamandır böyle agrım yoktu dün agrım oldu işte korkmaya başladım 😭
Merve68681 Nuraysss gittim doktora suyuma baktı kalp atışlarına baktı her şey normal ddi erken doğum belirtileri gözükmüyor dedi ama dikkat et dinlen bakalım dedi bu arada bugün de devam ediyor adet sancısı gibi sancılarım
Nuraysss Merve68681 enfeksiyondan da olabiliyo canım bu dediklerin içine sinmezse bi crp ne baktırırsın