SeNeM Ravzam sınırda seninki.. benim ilaç kullandığım halde 2.5 larda.. ömür boyu kullanmam gerekiyormuş. Doktorunla konuş bence ilaca başlatabilir.
Prm93 Bana doktorum 4ün üzeri çıkarsa ilaç başlarız demişti 1,52 çıkmıştı yani seninkinin de yüksek kabul edileceğini sanmıyorum
Ravzam Smile Emineinkaya SeNeM zeynepdiner 3 uncudeyim canım sadece kafama takildi çünkü doktorum sorun cikaran biri idi öyleymiş yani bn degistirmistim doktorum onun testleri ile devam et dedi sadece herkes soruyor ve bnde 2 .544 ile değer yüksek mi gerckten bilmek istedim
Emineinkaya Doktor hamilelerde tsh sürekli değişir dedi benim ilk yüksekti sonra gittim düşmüş değişir dedi dahiliyeci
Smile Ravzam yok değil o zaman gayet iyi değerin artmazsa. Ama tabi ki için rahat etmesi için bi dahiliye uzmanına görünebilirsin.