Ginger_ Kızlar sanki vajinamda ağrı oluyor bir kaç gündür kanamam yok ama tedirgin oldum adet olacakmışım gibi oluyor normal mi sizce
ebrusngl Ginger_ benimde vajinamda batma var bugün kontrole gittim herşey yolundaydı ama doktora ağrıyı sormayı unuttum galiba normal bir durum
catandgirlmom Ginger_ doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim, ağrı durumu bende de hamileliğimin başlangıcından beri sıkça oluyor benim doktorum kontroller sonrası ağrının normal olduğunu rahim büyüdüğü için kanama kasılma olmadığı sürece rahat olmamı söyledi
Duru- Ginger_ 12. Haftadayım benimde 2 gündür ağrım oluyor 2 gün sonra kontrolüm var gitmeden idrar tahlili de vereceğim enfeksiyon mu var acaba diyorum