Damla26- çok şükür iyiyz ikimizde ben şiddetli mide ağrısı mide bulantısı die acile gittim tansiyon yükselmiş bebek zaten dönememişti makat gelişiydi dönmesini bekliyoduk ama bebeğin poposu kanala sıkışmış die dönememiş mide ağrısı die çektiğim sancı doğum kasılmasıymış bebekte sıkışmış durumdaydı acil aldılar sezeryana doktor ameliyattan sonra eşime 1 saat daha bekleyip geç kalsaydık bebeği kaybederdik anneyide zehirlerdi demiş kakasını yapmış bebek o beni kötüleştirmiş normal doğumuda istesem yapamazmışım zaten kordonu çok kısaymış bir karış kadar