ArvenMom Tugba_42 hissedersin asla stres yapma bende o haftalarda hergün hissetmiyodum ama büyüdükçe artıyo endişe etme 🥰
Sureyya1 Tugba_42 basaran klinige gidiyorum doktorumdan cok memnunum ama dogumn ucreti cok fazla geliyor bana devlette yapmak istiyorum ama doktor bilmiyorum
Edasak5 Tugba_42 ben 12 haftalık hissetim dediğin gibi kaç gün sonra yine hissetim şuan 15 haftalık hamileyim yine durdu😊🥰
ilzannliy Tugba_42 geçen hafta ben de çok tedirgin oldum sesi soluğu çıkmıyor diye doktora gidince kalp atışını duydum oh dedim 😁😁 bu haftlarda normalmiş ya
Deletedmom_116 ilzannliy tokatla 😂😂küsüyodur benimki öyle çok alıngan kiziyorum bazen üç gün çıt yok babasına tepki var bana yok😂😂😂
Deletedmom_116 Farasc İlk gebeliğim 14 den beri net hissediyorum sürekli olmasada normalde dışardan hissedilmesi dün onuda hissettim 20 haftaligiz
Rabia04_09 Tugba_42 Şu an her gün hissetmeseniz normal bende aynı durumu yaşadım 18. Haftada çok az pıt pıt diye hissediyordum sonra günlerce hareket olmuyordu 20. Haftadan itibaren artık hergün hissetmeye başladım hatta bazen hissetmediğim zaman karnımı dürtüyorum sesleniyorum hemen tepki veriyor 🥹😅
Mehtapp42 Tugba_42 aynı canım benimde öyle panik yapma. Bende ilk 15 haftaşilıkken hissettim sonra bir hafta hiç hissetmedim . Şuan 18 haftalık 3 gün hissetmeyip bi defa hissediyorum bende korkuyordum ama alıştım. Duruyor duruyor bidefa bi hareket ediyor seviniyorum :)
Pukis Bende 20 haftalıkken hissettim şuan 21 haftalığız ama dün geceden beri çok nadir ara ara hissediyorum sadece, bazen hiç hissetmiyorum. Normal midir bu durum?