1fatma_nurr Gebelikte sol kol bacak uyuşması en cokda gece yatarken yaşayan varmı kızlar cok nadir oluyor oda genelde olduğunda gece uyurken oluyor
1fatma_nurr ressamanne_ cnm vallaha bende anlamadim nasi geçti kramp vs girmiyo uyuşmuyor cok nadir bazen uyuşuyor oda geri hemen geciyor magnezyum kulanmiyorum günde 1 tane maden suyu içiyorum mutlaka
ressamanne_ 1fatma_nurr benimde 2 gün oldu üst üste sonra bacak arama yastık koydum sanki daha iyiyim bakalkm teşekkürler 🫠