Çok geçmiş olsun 🌸bende 18 haftalık düşük yapmıştım benim doktorumda 6 ay korunmamı söyledi rahimin kendisini toparlaması için hem psikolojik anlamdada insan daha iyi hissediyor zaten o süreçleri atlatmak hemen kolay olmuyor. Belki daha az haftalarda düşüklerde veya dış gebeliklerde doktorlar bekleme süresini az tutabilir ama size tsvsiyem doktorunuzu dinleyin ☺️