Erenebrar27 Slm kizlar bugün tam 8 haftalık olduk ama kasıklarımda ağrı var iki tarafta da sürekli olmuyor ama ara ara oluyor ve aynı anda rahimde de sancı oluyor sebebi ne olabilir kizlar ?
Hfdkmn Erenebrar27 bizde bugün 7 haftalik olduk benimde oluyor cnm kramp gibi ara sira sanci giriyor rahim büyüdügü icin oluyor diye biliyorum kasik agrisida oluyor ara ara
Aysel66 Erenebrar27 canim bende 8 haftalikim benimde hep kasık bel agrım var hata bazen vajinal sancımda oluyor 1 sat ayakta durum ya da oturim hemen belim agrıyor doktora soyledim birşey demedi herşey normal dedi
Erenebrar27 Hfdkmn Korkuyorum canım daha öncede bir kürtaj oldum kalbi durmustu bebeğimin o yüzden herşeyden korkar oldum
mucizem___ Erenebrar27 ben cok yaşadım o agrıyı doktor hep rahim büyüyor bebek büyüyor dedi 19+4 oldum 2 haftadır belki 3 haftadır sag tarafımda bir ağrı yatakta saga sola dönerken acıyor yürürken