Hamile_Teacher 4-5 haftalık hamile annişlerr nasıl gidiyor neler hissediyosunuz? Bu süreçte ne gibi farklılıklar oldu fiziki ve ruhen??
lerem_merel Hamile_Teacher 5+3 sürekli uyuyorum hiç geçmeyen yorgunluk 🤦🏻♀️ bel ağrısı ve kramplar benimle aynı durumda olan var mı
twinsmom_ Hamile_Teacher bende şuan 4 haftalığım galiba daha varlığına alışamadım aşılama yaptırmıştım 18 ocakta 3 gün testlerim pozitif çıktı kan verdim 67 çıktı yarın doktor kontrolüm var biraz acele edip erken öğrendim son adetime göre uygulama da 4 haftalık gözüküyor bugün ama hala inanıp kabullenemiyorum gibi
Oznur_ece65 lerem_merel bende 5 haftalık bel ağrısından ölüyorum sanki binayı kaldırmışım gibi hissediyorum 🥺😏
rabia2705 Bugün 4 haftalık olduk 🐣 arada gelen kasık ağrılarım var bi de bazen çok fena uyku bastırıyor
Ayse98a Bende 5 haftligim ara göğüs ağrısı kramplar ve uykum var 😂😂😂 keseyi görmeye ne zaman gittimiz kızlar
rabia2705 Ayse98a ben 7. haftadan sonra gitmeyi düşünüyorum 6yken gitsem belki sadece keseyi göreceğiz her şeyi bir arada görmek için 1 hafta daha bekleyeceğim
gzlkzmbilg Bende 5+5 teyim şuanda sadece uyku problemi yaşıyorum onun dışında henüz mide bulantısı falan başlamadı bakalım :) doktora henüz gitmedim cuma günü gideceğim inşallah