Sssvv Arkadaşlar 15 günlük bebeğim var tiroidi yüksek çıktı çok tedirginim başına gelen var mı ? Nasıl yol izlendi ?
mom2baby gkcnn sağlık ocağında topuk kanından bakiyorlar zaten yüksek çıkınca hemen iletişime geçiyorlar
mom2baby Benim oğlum şuan 5 yaşında ilk dogduugunda topuk kanında bizim de yüksek çıkmıştı ve ilaca başlamıştık 5 yaşına kadar kullandık şimdi değerler normal çıkıyor sadece yaşıtlarından biraz küçük duruyor onun dışında hiç bir sorun yaşamadık
mom2baby Sssvv bize olur demişlerdi ama çok şükür hic bir sorunu olmadı sadece 2 aylıkken iki diş çıkardı oda erken dökülmesine sebeb oluyor o kadar inşallah sizde bir sorun yaşamazsınız ilacini düzenli kullanın atlatır inşallah