Esved Kızlar selam 12 haftalık hamileyim ve bugün covit pozitif olduğumu öğrendim, doktorum da yurt dışında ulaşamıyorum, başına gelen varsa neler yaptı ,bebeğe bir şey olur mu, ilaç kullandınız mı? Cevaplarınızı bekliyorum 😞😞
snm-ekr1 Esved bende tam 12 haftalıkken covid olmuştum.hafif geçmişti şuan 38 haftalığım bir sıkıntı olmadı çok şükür ilaçsız geçirdim o süreci ama parol vermişti içebilirsin diye.Allah şifa versin sizede inşallah.
sedasedaaa Esved bol bol meyve tüketin bol su için ve dinlenin. Bende 3 aylık hamileyken covid geçirdim ve çok ağır atlattım. İlaç vs kullanamadım paroldan başka. Bolca c vitamini çorba sıvı şeyler çöl tükettim bol su için çok geçmiş olsun 😞
yldzkbra46 Esved bende 14 hastalıkken olmuştum kuzum kan sulandırıcı ve vitamin veriyor doktor. Beslenmene dikkat et ye iç bol sıvı tüket hiç de korkma inan ki çabucak geçiyor. Hatta şöyle diyim sağlıkçıyım bende son haftalarda olmaktansa ilk zamanlar da olmak daha şanslı dedi doktorum çünkü son aylarda olsan erken doğum riski oluyor. Ama hiç korkma 🙏🏻💐
Msdikmen Ben de geçirdim, bir test yapmışlardı kan pıhtılaşması ile alakalı orda bir sorun çıkmayınca ilaçsız atlattım. Geçmiş olsun
Msdikmen Esved evet pozitif çıkınca istemişti belirli testler. D dimerdi sanırım yalan olmasın ama. Çok acil değil doktorunuza ulaşırsınız zaten o gerekli yönlendirmeleri yapar panik yapmayın bence. Çok geçmiş olsun tekrar.
Cayvarmiya Esved ilaç kullanma bebeğe Allah ın izniyle hiç bir şey olmaz, çalıştığım zaman yoğun bakımda çok doğum yapan olmuştu sezaryen sonrası takip ettiğimiz . Sütünü de sağıp bebişe veriyorduk bile hiç canını sıkma güzel beslen bol vitamin protein ile
gizem3435 Esved hastalandığımda covit testi istemişti doktor ve pozitif çıkarsa kan sulandırıcı başlamamız gerekiyor demişti. Covitte kan pıhtılaşması oluyormuş. Bebeği tehlikeye atamayız demişti. Benim çok şükür negatif çıktı ama siz yine de bir sorun isterseniz. Çok geçmiş olsun..
Esved gizem3435 çok teşekkür ederim başka bir doktordan haber bekliyorum kan sulandırıcıyı mutlaka sorucam
Canm-oglum21 Esved öncelikle ALLAH şafi isminin hürmetine şifa versin inşallah canm bende 7 aylık kızımda kovid geçirdim bir skntı olmadı hamdosun kizimda iyiydi doğduktan sonrada bir problem yaşamadık inşallah sizde yaşamazsınız kızım simdi 2 buçuk yaşında ve su anda yine 16+1 gebeyim bende çok kötüyüm ortam hastalığı da var ben ondan şüphelendim su anda belirtileriniz ne acaba ?
Esved Canm-oglum21 ateşim çıktı halsizlik vardı kafamı kaldıramıyodum dün , baş ağrım sırt ağrım vardı bide boğaz ağrım vardı acildeki doktor covitsin büyük ihtimalle demişti ama ben geçen sene de kovit geçirdim belirtilerim hiç aynı değil , geçen sene tat koku gitmişti şimdi tat koku var ihtimal vermedim ama pozitif çıktım 😞
Gzm159_ Esved komşum olmuştu ağrın olursa parol içebilirsin canım ve bol bol su beslenmene dikkat et korkulacak birşey olmuyor doktoru bunları önermişti stres yapma 🥰