Emilyb bir hafta daha bekle görürsün bebeğinide inşallah ben şuan 18 haftalık hamileyim ilk kanda pozitif çıkmıştı. Özel doktora gittim dış gebelik olabilir demişti. 1 hafta bekledim kese göründü 1 hafta daha bekledim 7. Haftada hem bebişi gördük hemde kalp atışını duyduk benim geç döllenme olduğu için böyle olmuştu belki sizinde geç döllenmedir sadece dua edip bekleyin ve dinlenmeyede dikkat edin