Busraasunal canım doktorlar ilk adet görülmesini sonrasında hamileliği kesinlikle istiyor.Çünkü içerde parça ya da kist vs kalabiliyor o da sadece adet ile söktürülüyor.Korkma ben de kürtaj oldum ama şu an tekrar hamileyim❤️Düşük tehlikesi istemiyorsan tek çare folik asite erkenden doktor kontrolünde başla en iyisi o