Mysmrt Mervekara5 32 de 1940, 34 te 2450 gramdı doktor ikisine de iyi demişti bence sizinki de gayet iyi
1Gunes Mervekara5 34.haftamds 2500 gr haftası ile uyumlu dedi doktorum bence sızın bebişte haftası ile uyumlu az değil artık son haftalara giriyoruz ya daha hızlı kilo alacaktır.
Betulhdvrd Mervekara5 32.haftada 2 kiloydu şu an 34 olduk henüz gitmedim kontrole. Ama kilosu iyi bence bebeğinizin 🥰
Mervekara5 Mysmrt teşekkürler canım bana hep zayıf geliyor bu çocık annelik iç güdüsü başladı galiba 😄😄
Mysmrt Mervekara5 evet ben de ilk başlarda takıyordum kiloyu ama sonra dedim önemli olan sağlıklı olması. Kiloyu doğduktan sonra da alır😄
1Gunes Mervekara5 tabi kuzum hatta güzel besleniirsen daha hızlı daha fazla kilo alıyor. Ben akşamları yatmadan süt bal muz ceviz badem fındık blend edip içiyorum bence faydası oluyor yani.
Mervekara5 Edafmo bana da normal dedi bugün haftasıyla tam uyumlu dedi hatta ama sormak istedim yine de ☺️
Edafmo Mervekara5 doktorun öyle dediyse öyledir canım. Bazı bebişler birden kilo alıyormuş bazıları yavaş hepsinin yapısı farklı 🥰
ikibaloglanannesi 33+1’de oğlum 2300’dü doktorum herşeyi normal ilerliyor dedi.(devlet takipliyim.) Şu an 35’iz bakalım 36’da kaç olacak🌸
Mervekara5 ikibaloglanannesi söyle bize de öğrenince benim de bidahaki randevu 36. Haftaya Allah nasip ederse 🥰 ama devlete de gidiyorum cuma günü devlette de bakılacak bakalım ultrasonlar arasında fark var mı