Kızlar boğazlarım kıpkırmızı olmuş, baya da ağrıyor yanıyor. Gece doğru düzgün uyuyamadım bile bi üşüdüm bi terledim. 8 haftalık hamileyim bitkisel şeyler de kullanamıyorum, ilaç da. Ballı limonlu sıcak su yaptım kendime onu içiyorum. İyi gelir mi sizce? Böyle böyle geçiren var mı? Bebişe zararı olmaz inşallah.🙏🐣