38+1 haftalığım 1 cm açılma vardı 37 de bugün kontrolüm var. Dün biraz Squat yaptım meyve salatası yaptım kendime ananas hurma felan yedim sonra yine Squat yapıp uyudum sabah tüm gece karnım belim hafif hafif ağrıdı sabah kalktım ishal olmuşum. Bildiğim kadarıyla ishal doğum belirtisi hala hafif ağrılarım var kontrolüm de saat 5 de bilgisi olan var mı