Seval75 Hilal2 Bende raporu alınca gördüm birşey dememişti bu konuda benim beynindeki sıvı birikimi için gitmiştim kontrole raporda görünce anlayamadım o yüzden
Ginger_ Seval75 genelde sigara içenlerde yarık damağa rastlanır onun için sordum sen yine de doktorunla görüş stres yapma inşallah sağlıkla sıhhatle alırız bebişleri kucağımıza🙏🧿
Seval75 Ginger_ Aminn inşallah gittiğimde soracağım Rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin teşekkür ederim ♥️🙏 tıp dilinde intakt bozulmamış sağlam gibi yazıyor ama internette bakalım ne gelirse Allah’tan
Seval75 Meltems53 Bende bakınca o tarz şeyler çıktı evet stres yapiyor insan ister istemez birde intakt sağlam bozulmamış anlamına geliyor yazıyor ama bakalım teşekkür ederim 🙏🙏