Mavimsi_ meryemy açıkçası şuan kendi ağdalı yapmak çok zor göremiyosun çünkü kuaföre gidebiliyosanız daha iyi olur
Eflatunlu Kızlar ya, epilasyon yapsak, bebek epilasyon sesinden korkar mı ? Ben çok tedirgin oluyor o yüzden
Mavimsi_ Eflatunlu gün için de zaten birçok sese maruz kalıyor bu onu etkilemez bence ben epilasyon şimdiye kadar hep kullandım bi sıkıntı olmadı çok şükür
Babyy07 Gizem53 doktor erkek olunca ister istemez cekinir insan ya , düşünmüş olunca haklisiniz aslindada insallah hazirliksiz yakalanmayiz
Birannebebek Mavimsi_ ben 37+5 de gitmiştim 38+3 de doğum yaptım az çok anlıyor insan kendini dinle benim adet sancısı gibi ağrılarım vardı adette bel ağrısı olur ya belim agriyordu yavaş yavaş belimi sarmaya basledi gün geçtikçe kasıklarıma doğru ilerledi derken doğum gerçekleşti annem belinin ekstra agridigini hissettiginde git agdaya dedi ben de öyle yaptım he 40 da dogsaydi tabi ben de permatige hazırlıklıydim
Mavimsi_ Gizem53 aslında 39 a kadar gelmişsiniz tam zamanıymış temizliğin 39 dan sonra mutlaka geleceği kesin ya 😅 ama sizide yanıltmışlar😅