Burcuuzunnn Kızlar çok acil hamilelik de bunlardan kullanan var mı dişim kırılmış iltihaplanmış dişçi yazdı hamilelik de kullanılıyor dedi ama kendi doktoruma da yazdım daha cevap vermedi aranızda kullanan var mı
Merveincim Burcuuzunnn benm bu iki ilaca alerjim olduğu için kullanamıyorum. Aksef grubunu kullanabiliyorum. Ancak gerekli durumlarda kullandırılıyor bende hamileliğimde geçen ay kullandım. isterseniz doktorunuzun cevap vermesini bekleyin hem içiniz daha rahat olur. Kullandıktan sonra bir yan etki görürseniz mutlaka doktora gidin aksatmayın
Edafmo Burcuuzunnn ben ikisini de kullandım farklı zamanlarda. Augmentin i kanımda enfeksiyon vardı o zaman, amoklavini de dişimi çektirdiğimde kullandım. Doktorum onay verdi tabii sonrasında kullandım şükürler olsun bende de bebeğimde de bir problem yok
27ozlem Burcuuzunnn ben de sinüzit olduğumda augmentin kullandım hatta içmek istemedim çok direndim ama iltihap çok yayıldı bebeğe zarar verir dediler ve kullandım doktor gebelere veriyoruz bunu zaten demişti
Burcuuzunnn Merveincim doktorumdan cevap bekliyorum dişim o kadar çok ağrıyor ki yoksa hamileliğin başından beri bi yerim ağrısı ağrıdan kıvransam parol bile içmezdim ama iltihap olmuş dişim iltihap bebeğe daha sıkıntı oluyormuş
Sevvl Burcuuzunnn bi doktor verdi içmen lazım dedi kanda çıktı 2 hafta geriledi 1 haftada kanım koyulasmıs
aysecancan Burcuuzunnn ben 36 haftalıktım kullandım sinüzit için ama 1 gün içmeyi unuttuğum için 2.tablette bıraktım zaten sinüzitim gecmişti.yanlış oldgunu biliyorum yarıda bırakmanın ama yine de bıraktım.hem kbb uzmanı hm kendi doktorum gebeler için en uygun antibiyotik grubu oldgunu söyledi.rahatlıkla kullanabilirsiniz