Limonsekeri Kızlar nst de sancım çıktı doktor acilden 1000 cc serum taktırmamı söyledi 36+0 hamileliğim başına gelen var mı durum ne olur
cns__ Limonsekeri geçen pşembe başıma geldi. 34 haftalıkta sancım cıktı dediğiniz gibi serum verdi, ciğer geliştirici vurdu. Şu anlık bir şey yok pşembe tekrar gidicem kontrole bakalım ne dicek.
Beyzacan Limonsekeri kaç çıktı canım sancın ? Benim yarım saatte 4 tane 40-50 arası çıktı bişey vermedi ama doğum başlamış dedi.
inci_tanesi Limonsekeri Benimde aynı haftada sancım çıktı önce yalancı sancı dedi sonraki kontrolde bir daha sancı çıkınca gün verdi 37+5 de doğum yaptim
Limonsekeri inci_tanesi doğum yatış servisine yolladı serum taktılar yine , bekliyorum Açıklığa baktılar 1cm denildi
KeremikoBayky Benim 34+6da ilk nst den beri hep düzenli ve sık 100 üstü sancım çıkıyor 39+4üm hala bekliyorum
Limonsekeri KeremikoBayky ben gece artık imza atarak çıktım hastaneden bekliyorum diye bir şey olursa yine hemen gel dediler de sancı falan hissetmiyorum ki beklemenin bi anlamını göremedim iyi mi yapmışım sizce ? Yoksa daha ne kadar yatıracaktı belli bile değildi
KeremikoBayky Limonsekeri 1cm ile hastanede yatmak bence saçma. Ama 2 günde 1 nst ye gidin bence. Bende şuan yoldayım hastaneye gidiyorum kontrole 39+6. Bakalım ne diyecek
Duygu_ck Kızlar benimde 3 cm açıklık var rahim uzunluğum 1 cm e düşmüş sancımda 60ları gördü eve geldim kasılmaları takip edicem ondan önce eksikleri tamamlıyorum hastane için 🫣