Karacamm Arkadaşlar doğum iznine ciktigimizda maaslarimizi tam mi aliyoruz, birde sgk dan mı alıyoruz maaslarimizi yoksa kurumumuz mu yapıyor maaslari
Kbrakblut Karacamm sgk dan alıyoruz . Evet tam yatıyor hatta vergi kesintisi olmadan alıyoruz . Ben Ekim de doğum yapmıştım yol sonu olduğu için biliyorsunuz kesinti çok oluyor ama ben tam maaş alıyordum
Mnkkus Merhaba sorunuzun cevabını öğrendiniz mi bende merak ediyorum doğum iznindeyken her ayın 15 inde maaş almaya devam mı ediyoruz acaba