Mlkplt
Arkadaşlar merhaba park beşik aldık biz ama cibinligini yoktu cibinlik aparatı takılan yeri de yok bizde ayrı olarak cibinlik ve aparatı alırız kenarına takariz dedik ama satan adam beşiği kirarsiniz biraz yük binince dedi bende kararsız kaldım ayrı olarak park beşiğe cibinlik alıp takan ve bundan memnun olan var mı? Adam biraz abartti mi yoksa kırılır diye